חתונה יהודית
פירסום חתונה בדקה ה90 אירועים וחוויות ווידאו חתונה הנחות ומבצעים מאמרים רשימה אישית טיפים חתונה - ראשי
 
חדשות ומבצעים   
 השכרת חופות - חופת במבוק/ חופה יפנית במחיר הכי משלם
 אומנות הצילום צבי גלעד - מבצע חורף חם!!! 2 צלמי תמונות, אלבום דיגיטלי גדול, אלבומו הורים, סרט ערוך עם קליפים ברמה גבוה ביותר וצוות מגנטים ללא תוספת. במחיר ללא תחרות: רק 6300 ש"ח
 להקת הלל - מבצע מדהים!!! הרכב 5 נגנים רק ב4500 ₪
 משתלה מהלב - הנחה ללקוחות כל שמחה בהזמנת מזכרת מהאירוע מהמשתלה השיקומית
 ברכת כלה בעיצוב אישי - רוצים לפנק את הכלה בברכת כלה יחודית?
 ארמוניה - מבצע הדקה ה90 מחירים מיוחדים לתאריכים אחרונים לאירועי חנוכה

 


רגע לפני החתונה  
24/03/2009

מאת: דניאל בר- מנהל שווק ומכירות- גן סיטי אירועים
 
לאחר שבחרתם גן/ אולם אירועים, שמלת כלה, צלם DJ או להקה ובחרתם את תפריט, ממש כשבוע לפני האירוע הגדול בחייכם תידרשו להיפגש עם מנהל האירועים של המקום או עם מפיק האירועים שלכם כדי "לסגור קצוות" ולבצע תיאום ציפיות לערב החתונה.
תפקידו של מנהל האירועים הוא לנווט את האירוע, להוביל את צוות המלצרים והברמנים, ובסופו של דבר לדאוג לפרטים הכי קטנים שיהפכו את האירוע שלכם למושלם וללא תקלות.
הפגישה היא חשובה ביותר, אל תזלזלו בה.
 
מצ"ב כמה כללים ודגשים לפגישה זו:
 
1. אל תילחצו- ראשית, זיכרו! מנהל האירועים הוא בד"כ בעל ניסיון רב, זו אינה החתונה הראשונה שהוא מנהל. אל תילחצו ואל תלחיצו אותו ללא סיבה. תנו לו יד חופשית והרגשה שאתם סומכים עליו. מניסיון אישי רב ומהיכרות עם מנהלי אירועים רבים זה נותן להם הרגשה טובה ורק מגביר את המוטיבציה שלהם ביום האירוע. מנהל אירועים שירגיש "שיושבים לו על הזנב" יבצע את עבודתו בחוסר חשק וחבל.
 
2. שאלות ודגשים- שתפו את מנהל האירועים בחששותיכם ותעלו בפניו שאלות שמקננות בליבכם. הסבירו לו כל מיני דגשים מיוחדים למשל: "הבוס שלי יושב בשולחן מס' 9 ונדרש לו יחס מיוחד" או "איני רוצה שהאירוע יתחיל מאוחר מידי..." כך, שמנהל האירועים ירשום זאת בפניו וביום האירוע ישים לב לנק' אלו.
 
3. נציג- קבעו נציגי משפחה אחד מכל צד. יידעו את מנהל האירועים בשמם המלא והקשר המשפחתי שלכם אליו ומספרי הטלפון שלהם. האחריות של נציג בד"כ לאשר את פתיחתם של שולחנות רזרבה. וודאו שאין "נציגים" נוספים שמעוניינים "בטובתכם". מי שבחרתם לנציגים הם המחליטים הבלעדיים.
 
4. סקיצה- בקשו ממנהל האירועים שישרטט עבורכם סקיצה מדויקת של השולחנות ושל רחבת הריקודים והסבר לגבי הגודל של הרחבה. באם אתם עושים הושבה מראש ("Sitting") הקפידו לציין מס' שולחנות וודאו לפני הגעת האורחים שאין טעות בהנחת המספרים על גבי השולחנות.
 
5. לו"ז- קבעו עם מנהל האירועים לוח זמנים מפורט ומדויק אך, צאו מנק' ההנחה שהלו"ז הנו משוער ותלוי במהלך הערב והתפתחותו. תנו העתק מהלו"ז ללהקה/לתקליטן ולנציגי המשפחות. חשוב מאוד לדאוג שהזמן שיוקדש לריקודים יספיק מצד אחד ולא ארוך מידי מצד שני. תדאגו גם שהמנה האחרונה תוגש בזמן סביר לפני שהאורחים יעלו על פיג'מות...
 
6. טלפונים- ציידו את מנהל האירועים במספרי הטלפון של נותני השירותים: תקליטן/ מנהל הלהקה, צלם, רב מקדש, מעצב/ת ועוד... כך, תוכלו להסיר דאגות מיותרות כגון: איחורים ותיאומים נוספים.
 
7. טיפים- תאמו עם מנהל האירועים את גובה הטיפ שאתם הולכים לתת. שאלו אותו מה מנהג המקום? מי מקבל? וכמה? האם יש לתת טיפ בנפרד לשף או למנהל המכירות? למלצרים? עשו זאת בחיוך גם אם לעיתים ייראה לכם שהוא דורש סכומים שאינם סבירים. בסוף האירוע הרי בכל מקרה, תביאו כראות עינכם.
 
והעיקר אל תשכחו אתם שותפים לאירוע משמח, הפקת חתונה ולא מבצע צבאי. עשו זאת בכיף וקבלו הכל בחיוך...
מזל טוב!